30. okt. 2010

God Formiddag!

Bladde litt igjennom bildene som jeg har tatt en av dagene da jeg kom frem til ett jeg tok Av Storm.
Synes det var så søtt. Så jeg tenkte å dele det med dere.
Han ser så lur ut her under teppet sitt. 

Idag har vi egentlig ikke store planene bare slappe av og leke litt på matta her.. Synes det er så kos, iallefall når han har fått seg en ny Ball å leke med. 
Kjøpte ballen på Brio, tror ikke den kostet over 70 kr engang.
Den har en sånn bjelle inni som ikke er så høy lyd i, ganske så spennende synes Storm. 

Etter det jeg fortalte i innlegget under så sa Helsesøster at jeg måtte halvere grøtinntaket siden han hadde blitt så Stor, så jeg ammet for å se. åjoda, endte jo opp med en natt uten søvn i det hele tatt. Godt samboeren har helg og kunne ta han så jeg fikk sovet litt..  Så går jeg rundt i svime her! Så om du finner noen ordfeil så skal du ikke se bort i fra det. 
(hehe)

Det er ikke alltid så lett å ta bilder av Storm, han har jo blitt litt mere mobil de siste mnd.
Det er jo så spennende å ta på alt. Klore og dra i alt! Det han liker best er å dra andre i nesa, så her må man være oppmerksom på om man ikke får en lengre nese. 
Noen andre som har barn som må ta/klore/dra i alt?
Disse babyene er så sterke noen ganger. 

Men nå er det litt frokost her.
Ha en fin dag. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Stygge kommentarer slettes!