24. mars 2011

Nå har kampen mot kg startet for fult!

Whey!
Siden jeg har gått opp etter graviditeten, ikke fått på meg buksene mine uten at valkene bare tyter over og rumpa er alt for svær! Så er det på tide å kjempe mot den stygge appelsinhuden.

Ja, nå har jeg faktisk fått nok! :)

Idag, startet vi! (altså meg å svigerinna mi og hu er slank, er bare meg som må til pers her)
Så da får dere bare ønske meg lykke til, for dette er ikke noen kjære mor!

Kg mine sier jeg ikke nå! Jeg kommer til å nevne hvor mye kg jeg kommer til å miste.Kanskje jeg kan fortelle det når jeg har kommet til den endelige vekten. Jeg skal ned til 60 kg!
                                                                    (Bildet er lånt fra google)

                                                                 Vi blogges i morgen, God natt ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Stygge kommentarer slettes!