5. mars 2010

Fredag

Idag har det egentlig ikke skjedd stort, bare slappet av i hele dag omtrent. Også har jeg leitet etter en helt grei og enkel mal til bloggen. Så fant jeg denne da! Synes den var så utrolig søt, så velger å ha den en liten stund. Synd jeg ikke klarer å lage noe sånt selv.
Hva synes du da?

Fredrik var en liten tur til butikken, handlet inn noen rundstykker og kylling.
Så det blei egentlig en helt enkel middag også. Men det var utrolig godt med noe sitronmajones under :-)
Sweeet!
Hva hadde du til middag?

Pregnancy Diary
Idag er det 9 uker til Due day, det går så utrolig fort. Shoppet inn sprinkelseng osv på Ikea her om dagen, og det var så søtt. Gleder meg til å få satt det opp. Er ikke mange ukene til flytting nå!

Han vokser seg stor og sterk, når meg helt opp i ribbeina!
Snart er jo alt klart til du kommer. :o)
Vi gleder oss!

Håper dere lesere har hatt en fantastisk dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Stygge kommentarer slettes!