5. mars 2010

StrawberryNET


Jeg har altså sluttet å handle i Norge nå altså, for sminke. Det er faktisk veldig dyrt her.
Så jeg har funnet ett nettsted som kanskje kan hjelpe andre.

Jeg veit ikke om du har hørt om StrawberryNet.com?
Hvis ikke skal jeg fortelle deg litt om siden.

De har alt av sminke, noen av de kjente er som f.eks Christian Dior, Chanel, Qlinique, Elizabeth Arden, Lacome, Lacoste, Mac, Estee Lauder Osv. Du kan også endre på valutaen, fra Engelske pund, dollar og Norske kroner, så om du ønsker å se prisen kan du bare endre det til Norske kroner i margen på siden. Ganske enkelt og oversiktlig.

De har fri frakt og det er jo supert siden det koster å sende gavene fra utlandet. Men det er ikke alltid man slipper toll. Men hvis du betaler den, og scanner hentelappen du fikk i posten og sender den som mail til StrawberryNet så hender de er så snille og betaler det du betalte i Toll.
Men toll kommer hvis du handler for over 200kr. (anbefaler å handle for 200 kr, så etter time så kan du ta en ny bestilling på 200kr. Eneste som er litt kjipt er at man får flere hente lapper i posten, men man slipper iallefall toll)


Jeg har bestilt 2 varer derfra, og venter på å få pakkene i posten. Kan ta alt ifra 7-10 dager på tettsteder og noe mindre hvis du bor i byen.

Her er linken: http://no.strawberrynet.com
Enjoooy!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Stygge kommentarer slettes!