7. mars 2010

Se så søtt!

Ja, da er vi kommet hjem igjen. Blei litt seint men var hos foreldrene til Fredrik og spiste loff og reker, det var såå Utrolig godt! Det var verdt det siden vi var så flinke tidligere i dag.

Jeg har satt opp sprinkelsengen, var litt slitsomt å sette den opp aleine, så jeg fikk jo en hjelpende hånd når jeg trengte det, men jeg ville klare det selv jeg da selvfølgelig. :o)
Her ligger sprinkelsenga i deler. Bare venter på å få blitt satt opp :o)
Den blei utrolig søt altså.
Sengetøyet er kjøpt på princess, synes det er så søtt det sengetøyet her.
Satte oppi en liten bamse etter jeg tok dette bilde, som vi fikk av Line (tanta til Storm)
Den bamsen er skikkelig myk, så jeg tror nok Storm kommer til å like den.

Også må jeg skryte av disse guttene da, som gjorde en kjempe jobb på stua! Rett og slett Super flink. De reiv ned alle bjelkene i taket med unntak av bærebjelka som ligger i midten da, for den skal jo holde huset oppe så den er det ikke så lurt å fjerne. Men de andre små som var der fra før reiv de ned. De skal legge isolasjon i taket, så det blir både varmere og mer lydtett. Etter de har lagt isolasjon skal de sette på nye plater i taket. Så da har vi plutselig ett nytt tak også!
Resten skal de fortsette med i Morgen, nå er det senga.
God Natt :o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Stygge kommentarer slettes!